MENU

1.  Sebutharga adalah dipelawa kepada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) di bawah Kod Bidang 221502 - Mesin dan Peralatan Pejabat serta masih dibenarkan membuat Sebutharga pada masa ini untuk menjalankan perkhidmatan berikut :-

TAJUK PERKHIDMATAN SYARAT KELAYAKAN TARIKH, MASA DAN TEMPAT TAKLIMAT HARGA, TEMPAT DAN TARIKH JUALAN DOKUMEN TARIKH TUTUP SEBUT HARGA
Perkhidmatan Sewaan Mesin Penyalin (Fotostat) Digital Di Majlis Daerah Kuala Pilah Bagi Tempoh Lima (5) Tahun

Kementerian Kewangan

Kod Bidang:
 

221502 - Mesin dan Peralatan Pejabat

Tarikh: 6 Ogos 2024 (Selasa)
Masa :  9.30 Pagi
Tempat : Dewan Bandaran, MDKP

Harga Dokumen

RM 50.00

Tempat Jualan: Kaunter Hasil, MDKP

Tarikh Jualan: 6 Ogos 2024 (Selasa)

-

9 Ogos 2024 (Jumaat)

12
Ogos (Isnin) 2024
@ 12.00
t/hari

 

2.   Tawaran  Sebut  harga  hendaklah  menggunakan  sampul  surat  berlakri  dan  dimasukkan  ke dalam  Peti  Tender  di  Tingkat  1,  Bahagian  Kejuruteraan  dan  Bangunan  serta  meletakkan Tajuk Sebutharga di kiri sampul surat berlakri dan dialamatkan kepada:

Bahagian Pentadbiran

Majlis Daerah Kuala Pilah
72009 Kuala Pilah
NEGERI SEMBILAN DARUL KHUSUS

3.    Dokumen Sebut harga boleh didapati semasa waktu pejabat  bermula jam 9.00 pagi hingga 4.00 petang di Kaunter Hasil, Majlis Daerah Kuala Pilah.  Lawatan Tapak adalah diwajibkan dan hendaklah melapor diri pada tempat, masa dan tarikh yang ditetapkan.
4.   Hanya penama atau wakil syarikat yang menghadiri Jawatan tapak Sahaja dibenarkan untuk membeli borang Sebut Harga.
5.   Pihak Majlis Daerah Kuala Pilah (MDKP) tidak akan terikat untuk menerima sebut harga yang terendah atau sebarang tawaran Iain dan juga tidak memberi sebarang alasan kepada sebut harga yang tidak berjaya.
6.   TIDAK  DIBENARKAN  untuk  membuat  pakatan  harga/kartel  seperti  yang  diarahkan  oleh Pejabat Kewangan Negeri bertarikh 30 Julai 2020.

7.   Sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut bolehlah menghubungi talian 06-4812075 / 06- 4814025 dan Fax : 06-4811042

8.   Kerjasama dan penyertaan tuan diucapkan terima kasih.