MENU

ADUAN AWAM

   
1.  Apakah kaedah untuk membuat aduan?
 
  • Aduan terus di Kaunter Khidmat Pelanggan Majlis Daerah Kuala Pilah.
  • Sistem Pengurusan Aduan Awam, SISPAA (https://mdkp.spab.gov.my).
  • Emel (aduan@mdkp.gov.my).
  • Panggilan telefon (06-4818814) / Faksimili (06-4811042).
  • Surat ke alamat Majlis Daerah Kuala Pilah.
  • Facebook rasmi (Majlis Daerah Kuala Pilah).
  • Twitter rasmi (mdkp1).
  • Aduan di akhbar.
   
2.  Apakah yang dimaksudkan dengan SISPAA?
  Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) merupakan aplikasi aduan secara atas talian bagi mengurus aduan, pertanyaan serta cadangan daripada orang awam terhadap sistem penyampaian dan perkhidmatan Majlis Daerah Kuala Pilah.
   
 

----------------------------------

Pegawai untuk dihubungi :

Nama : Zakiah binti Zakaria
Bahagian : Korporat
No.Telefon : 06-4818814

Emel : zakiah@mdkp.gov.my